بهره‌برداری از خودروهای جدید آتش نشانی صباشهر

بهره‌برداری از خودروهای جدید آتش نشانی صباشهر، همزمان با ایام هفته دولت و با حضور مقامات محلی، انجام گرفت.

به گزارش شهرداران، بهره‌برداری از خودروهای جدید آتش نشانی صباشهر، همزمان با ایام هفته دولت و با حضور مقامات محلی، انجام گرفت. در این مراسم، چهار دستگاه خودرو خریداری و بازسازی شده در اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صباشهر رونمایی شد. این خودروها همراه با تجهیزات لازم، جهت بهبود خدمات آتش نشانی و ایمنی شهروندان عزیز در شهر صباشهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با توجه به کمبود تجهیزات و خودروهای امداد و نجات، شورای اسلامی صباشهر و شهرداری صباشهر تصمیم گرفتند به بازسازی کامل و تجهیز دو منظوره خودروهای آتشنشانی بپردازند. براساس تصمیمات این شورا، دو خودرو سنگین آتشنشانی با کابین دو منظوره، یک خودرو پادرا پلاس و یک خودرو فوتون ۸ تن جهت امداد و نجات و اطفاحریق خریداری و تجهیز شدند. این تصمیمات با هدف بهترین خدمت به شهروندان عزیز و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری صباشهر به عمل آمد.

پیگیری جدی شهرداری صباشهر در تهیه امکانات و ملزومات بیشتر در آینده نزدیک قابل تحسین است. در سال ۱۴۰۲، به ترتیب انجام این پیگیری‌ها، تهیه امکانات و ملزومات بیشتر و راه‌اندازی یک ایستگاه فرعی در شهرک ویره انجام خواهد شد. این اقدامات مستلزم اعتباری بالغ بر نود و دو میلیارد دریال است که با هدف بهبود خدمات آتش نشانی و ایمنی در شهر صباشهر، انجام خواهد شد. برنامه راه‌اندازی ایستگاه فرعی در شهرک ویره نیز در دستور کار قرار دارد و مورد پیگیری شهرداری صباشهر قرار دارد.