در خانه فرهنگ امام سجاد (ع)

برگزاری نخستین کمیته توانمند سازی مناطق هدف بازآفرینی شهری

نخستین کمیته توانمند سازی مناطق هدف بازآفرینی شهرستان نیشابور در خانه فرهنگ امام سجاد (ع) به عنوان یکی از مناطق هدف بازآفرینی شهری به ریاست احمد شافعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شهرداران، نخستین کمیته توانمند سازی مناطق هدف بازآفرینی شهرستان نیشابور در خانه فرهنگ امام سجاد (ع) به عنوان یکی از مناطق هدف بازآفرینی شهری به ریاست احمد شافعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور هدف از برگزاری این جلسه را تعاملات بیشتر ادارات و مشارکت حداکثری در جهت فعال سازی طرح های بازآفرینی، برنامه ریزی و ارائه خدمات به شهروندان این مناطق اعلام کرد.

احمد شافعی خاطر نشان کرد: همه ادارات و نهادهای عضو کمیته فرهنگی اجتماعی به وظایف سازمانی خود در خصوص خدمات دهی به این منطقه کم برخوردار شهری عمل نمایند .

مهندس طباطبایی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری نیشابور در ادامه اظهار امیدواری کرد: با توجه به تراکم جمعیتی این منطقه و تعداد بسیار زیاد متقاضی ثبت نام در دوره های  آموزشی و برنامه های مهارتی و کلاس های فرهنگی، ورزشی تصمیمات این کمیته  محور اجرای برنامه های خانه فرهنگ و خدمات رسانی به شهروندان  قرار گرفته و با همفکری و استفاده از توانمندی سایر ادارات شاهد شکوفایی برنامه های اجتماعی و فرهنگی در این مرکز باشیم .