رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر چالوس خبر داد:

برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری تابستانه در شهر چالوس

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر چالوس از برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری تابستانه در شهر چالوس خبر داد.

به گزارش شهرداران، دکتر جعفر کیالاشکی در گفتگویی ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهر چالوس در تابستان ۱۴۰۲ اظهار کرد: جلسات متعددی با دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط و متولیان فرهنگی و با حضور معاونت محترم سیاسی امنیتی فرمانداری چالوس، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت فرهنگی سپاه، مسئول جامعه زنان سپاه چالوس، رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس، اصحاب رسانه، هنرمندان و دیگر مسئولان شهرستانی در راستای برگزاری برنامه‌های تابستانی شهر چالوس برگزار شد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر چالوس با اشاره به غنی‌سازی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت شهروندان محترم به‌عنوان اولویت‌های مدیریت شهری دوره ششم چالوس اشاره کرد و گفت: اهمیت توجه به غنی سازی اوقات فراغت تابستان جوانان و خانواده‌ها در قالب برگزاری برنامه های متنوع همواره مورد توجه مدیریت شهری دوره ششم چالوس بوده است.

کیالاشکی تصریح کرد: برای ارتقاء و بهبود کیفیت برنامه‌های فرهنگی هنری شهر چالوس در تابستان ۱۴۰۲ جلسات متعددی برگزار شد و مدیریت شهری چالوس بعنوان پشتیبان و مجری برنامه‌های تابستانه در راستای شور و نشاط اجتماعی برای نسل جوان و مردم فهیم و شریف شهر چالوس و مسافران و گردشگران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های فرهنگی هنری شهر چالوس در تابستان ۱۴۰۲ با رویکرد ترویج ایمان و امید آفرینی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بعنوان سرلوحه اقدامات فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار داده است، گفت: این برنامه‌ها با حضور سخنرانان، هنرمندان مطرح ملی، استانی و شهرستانی در راستای ترویج امید آفرینی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر چالوس افزود: در برنامه‌های فرهنگی هنری شهر چالوس بسته‌های فرهنگی با رویکرد خانواده، شناسایی آسیب‌های خانواده‌ها و سواد رسانه‌ای پرداخته خواهد شد.

کیالاشکی ادامه داد: سخنران، اساتید و کارشناسان مطرح ملی با موضوع طلاق، اعتیاد، ازدواج آسان و فرزند آوری نیز با تصمیم ستاد برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری شهر چالوس و پشتیبانی مدیریت شهری چالوس حضور خواهند یافت.

وی از برگزاری جشنواره‌ قرآنی در هفته پایانی تیرماه خبر داد که بعد از برگزاری جلسات متعدد قرآنی با حضور فعالان حوزه قرآن و معارف اسلامی مقرر شد برنامه‌ای در همین راستا با حضور قاریان و مروجان قرآنی مطرح در مصلی بقیه الله (عج) شهرستان چالوس برگزار گردد.

کیالاشکی ادامه داد: تابستان امسال باتوجه به مناسبت‌های دهه ولایت و امامت، ماه محرم و صفر برنامه‌هایی در سطح ملی با پشتیبانی مدیریت شهری چالوس خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر چالوس در پایان به نگاه زیرساختی و بلند مدت و نگاه ویژه مدیریت شهری دوره ششم چالوس در بحث زیرساختی فرهنگی، هنری و ورزشی اشاره کرد و گفت: شهرداری چالوس چندین پروژه عمرانی را در همین راستا در محلات شهری چالوس همچون اشکاردشت، علویکلا، ساحل رادیو دریا، تالار گفتگو در منطقه محوطه کاخ و… را در دستور کار دارد.