نشست بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ برگزار شد :

بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶

نشست بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست  بررسی‌ مسائل و مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ عصر امروز، دوشنبه ۱۰ آذر ماه به ریاست دکتر کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و مدیران عامل بانک‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دکتر کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور پیش از این به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام مأموریت داد تا مسائل، مشکلات و پیشنهادهای استانها در خصوص بند (ب ) تبصره ۱۶ قانون بودجه را احصا و جمع‌بندی نماید.

در همین راستا، دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مشکلات و پیشنهادهای استانها در خصوص بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه، موضوعات مربوط به سامانه، عملکرد برخی بانک‌های عامل و برخی دستگاه های اجرایی متولی تسهیلات تبصره ۱۶ را از جمله مهمترین مشکلات این حوزه عنوان کرد.

گفتنی است در قالب این جلسه اعضا در خصوص رفع مسائل و مشکلات مربوط به بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هم بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.