بررسی برقراری مجدد قانون سختی و زیان‌آور رانندگان مسیر بی‌آرتی در تبریز و حومه

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بررسی برقراری مجدد قانون سختی و زیان‌آور رانندگان مسیر بی‌آرتی با حضور مسئولین ارشد استانی خبر داد.

گزارش شهرداران، با عنوان “بررسی برقراری مجدد قانون سختی و زیان‌آور رانندگان مسیر بی‌آرتی در تبریز و حومه” اخیراً منتشر شده است. در این گزارش ، علیرضا نوتاش، معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، اعلام کرده است که با حضور مسئولین ارشد استانی، قانون سختی و زیان‌آور برای رانندگان مسیر بی‌آرتی در تبریز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در جلسه‌ای که با حضور فرماندار شهرستان تبریز، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان، کارشناس بهداشت و نمایندگان رانندگان مسیر بی‌آرتی برگزار شد، مسئله سختی و زیان‌آور برای رانندگان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا دغدغه رانندگان رفع شود. این جلسه منجر به بررسی مجدد توضیحات قانون سختی و زیان‌آور برای رانندگان مسیر بی‌آرتی در تبریز شد.

نوتاش به این موضوع اشاره کرده است که مشکل قانون سختی و زیان‌آور صرفاً مسئله‌ای صنفی است و مطابق طرح سنجشی که قبلاً برای مشاغل دیگر تدوین شده بود، رانندگان مسیر بی‌آرتی از این قانون استثنا بودند. اما با بررسی و معرفی این موضوع به مدیران ارشد استانی و نمایندگان رانندگان مسیر بی‌آرتی، تصمیم گرفته شد این مسئله مورد بررسی قرار گیرد و دغدغه رانندگان نیز رفع شود.

همچنین، نوتاش یادآور شده است که در حال حاضر تمامی رانندگان بدون هیچ مشکلی در مسیر بی‌آرتی فعالیت می‌کنند. به این ترتیب، اعلام این خبر می‌تواند به رانندگان اطمینان بدهد که مشکلات آن‌ها رفع شده و آن‌ها بدون هیچ‌گونه مسئله‌ای می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بدین ترتیب، براساس اطلاعات ارائه شده در این بخش‌ها عبارتند از: اعلام بررسی مجدد قانون سختی و زیان‌آور رانندگان مسیر بی‌آرتی در تبریز و حومه، توضیح درباره برگزاری جلسه با حضور مسئولین ارشد استانی، بررسی مشکل قانون سختی و زیان‌آور در جلسه و تصمیم‌گیری برای رفع دغدغه رانندگان، و اظهار اطمینان از فعالیت بی‌مشکل رانندگان در حال حاضر.