«جام بازی‌‌های الکترونیکی شهر من»

به میزبانی منطقه٦

برپایی‌ «جام بازی‌‌های الکترونیکی شهر من» به میزبانی منطقه۶

رقابت هیجان‌انگیز گیم‌نرهای تهران در بوستان لاله 

تجربه آدرنالین بالا درشب‌های ماه مبارک‌رمضان

شهرداری تهران با برپایی«جام بازی‌های الکترونیکی شهر من» و راه اندازی کافه بازی در بوستان لاله و به میزبانی شهرداری منطقه۶ تلاش کرده تا اوقات شاد و پرهیجانی را برای شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان درشب‌های ماه مبارک رمضان فراهم کند.
به گزارش شهرداران  و  روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ جام بازی‌های الکترونیکی شهر من و کافه بازی، جزئی از مجموعه برنامه‌هایی است که درماه مبارک رمضان امسال تحت عنوان شهر رمضان از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تدارک دیده شده و شهرداری منطقه شش تهران نیز به رسم میزبانی و به‌منظور برگزاری هرچه با شور و نشاط این نوع برنامه‌ها تلاش کرده است.
مهدی بصیری، معاون امور‌اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۶ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان درماه میهمانی خدا درباره برپایی جام بازی‌های الکترونیکی شهر من و راه‌اندازی کافه‌بازی درمحوطه بوستان لاله گفت: بدون تردید این جام یکی از بخش‌های جذاب و پرمخاطب برنامه«شهر رمضان» امسال است که به همت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران در این بوستان دیده شده و به نحوی می‌تواند نیاز آن دسته از شهروندانی که به اینگونه بازی‌ها علاقه‌مند هستند ر

ا تامین کند.
بصیری افزود: درجام بازی‌های الکترونیکی بوستان لاله علاوه برکیفیت، استاندارد به مضامین و فرهنگ ایرانی_ اسلامی به شکل ویژه توجه شده است. درکنار آن تنوع و فراوانی بازی‌ها، ایجاد فضایی امن و آرام برای یک رقابت دوستانه و صمیمانه باعث شده تا شهروندان علاقه‌مند و همچنین گیم‌نرهای مدعی از سراسر تهران به اینجا بیایند و درکنار بهره‌گیری از لحظه‌های ناب ماه مبارک رمضان، اوقات پرهیجان و پر نشاطی را کنار هم تجربه کنند.
شایان ذکر است که جام بازی‌های الکترونیکی در شب‌های ماه مبارک رمضان به میزبانی منطقه۶ و در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود قرار است این‌رویداد به‌صورت کامل دربرنامه کافه بازی از شبکه دوم سیما پخش شود. شهروندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره آرمان به آدرس www. armanjashnvareh. com مراجعه کنند.