بازدید شهردار اردبیل از پروژه‌های عمـرانی منطقه ۳

شهردار اردبیل هدف از این بازدید را افزایش سرعت عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با توجه به نزدیکی شروع فصل زمستان و همچنین رفع مشکلات منطقه عنوان کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل؛ محمود صفری صبح روز دوشنبه ۲۵ مهرماه به همراه مدیر منطقه۳ و کارشناسان شهرداری در بازدید از پروژه های عمرانی سطح منطقه ۳ به بررسی وضعیت و رفع مشکلات منطقه پرداخت.
شهردار اردبیل گفت: با تکمیل پروژه‌های عمرانی باید تلاش کرد تا بتوانیم مطالبات شهروندان را در اسرع وقت به سرانجام رسانده و هرچه زودتر به اهداف خود در بخش های مختلف دست یابیم.
شهردار اردبیل با اشاره به پروژه‌های شهرداری بیان کرد: در بازدید امروز پروژه های ایجاد پارک محله ای پشت میدان ابن سینا، ایجاد فضای سبز در قسمت صخره ای شهرک ساحلی، تکمیل و تجهیز پارک شهرک اداری، آسفالت ریزی قسمت های باقیمانده شهرک ساحلی مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان سخنان خود شهردار اردبیل اظهار کرد: با تمام توان برنامه ریزی های لازم در بخش های مختلف شهرداری انجام شده و امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان در تمامی زمینه ها برای توسعه اردبیل انجام دهیم.