مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد:

انعقاد قرارداد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان ۳۵۰ میلیارد تومان ردیف برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است، گفت: به این منظور در حال انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان هستیم.

به گزارش شهرداران، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان ۳۵۰ میلیارد تومان ردیف برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است، گفت: به این منظور در حال انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان هستیم.

بخش اول: معرفی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، سیدعباس روحانی نام دارد. وی در خصوص بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر اعلام کرده است.

بخش دوم: بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان
در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، ۳۵۰ میلیارد تومان ردیف برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است. سیدعباس روحانی اعلام کرده است که در حال انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است. او همچنین بیان کرده است که در بودجه امسال حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیز برای بازسازی اتوبوس‌های اصفهان در نظر گرفته شده است.

بخش سوم: تقسیم بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی
در بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، بخشی از آن به بازسازی اتوبوس‌ها اختصاص یافته است. برای بازسازی اتوبوس‌ها حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. از این مبلغ، ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت ردیف‌های جاری و ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت ردیف‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

بخش چهارم: اهمیت انعقاد قرارداد جدید برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی
روحانی به اهمیت انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اشاره کرده است. او اظهار داشته است که شهرداری و شورای اسلامی شهر برای بحث نوسازی اتوبوس‌ها و اصلاح بودجه نیز پس از ردیف دیده شده در نظر گرفته می‌شوند. این برنامه‌ها و قراردادهای جدید نشان دهنده تلاش مدیرعامل شرکت برای بهبود و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است.

در نتیجه، مقاله در مورد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه و بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این شهر به بررسی معرفی مدیرعامل، بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، تقسیم بودجه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و اهمیت انعقاد قرارداد جدید برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی می پردازد.