در راستای ارتقاء جایگاه روابط عمومی

فعالیت نمایندگی انجمن روابط عمومی استان مازندران

طی نشستی که با حضور شهرام علیپور عضو هیات رئیسه انجمن روابط عمومی ایران ، داود داودی معاون اجرایی اتاق بازرگانی استان البرز ، رضا افخمی نائب رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان البرز و سید علی حسینی رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان مازندران در استان البرز برگزار شد، طرفین بر توسعه تعاملات و فعالیت های حوزه روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه تاکید نمودند.

به گزارش شهرداران، طی نشستی که با حضور شهرام علیپور عضو هیات رئیسه انجمن روابط عمومی ایران ، داود داودی معاون اجرایی اتاق بازرگانی استان البرز ، رضا افخمی نائب رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان البرز و سید علی حسینی رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان مازندران در استان البرز برگزار شد، طرفین بر توسعه تعاملات و فعالیت های حوزه روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه تاکید نمودند.

سید علی حسینی، رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان مازندران بر توسعه تعاملات بین استان مازندران و استان البرز برای استفاده از تجربیات و ظرفیت های ارتباطی اعلام آمادگی نمود.

حسینی، در این هم اندیشی همچنین از مدیران ، روسا و کارشناسان روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه استان مازندران درخواست نمود تا با عضویت در انجمن روابط عمومی ایران سمهی در جهت معرفی ، توسعه و ارتقای جایگاه روابط عمومی استان مازندران داشته باشند.

شایان ذکر است انجمن روابط عمومی ایران با ۷۰ سال قدمت یکی از انجمن های پیشرو در  که همواره با جذب استادان مطرح و دانشگاهی در راستای آموزش ، هم افزایی ، هم اندیشی و با برگزاری نشست های علمی و تخصصی در کشور فعالیت دارد.

همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همت نمایندگی  با حضور احمد توکلی فرماندار شهرستان نور ، محمد جعفر ایرانی از فعالان حوزه حقوق رسانه و ذات الله زارعی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران و مدیران ادارات و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

خسرو رفیعی رئیس ا طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: در دیداری که با معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات داشتیم اعلام کردیم جای روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سالهای قبل هم حوزه روابط عمومی جزعی از سه بخش معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود و جدایی از وزارت ارشاد بین رسانه و روابط عمومی شکاف ایجاد کرده است.