معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

افزایش ۲/۵ برابری بودجه عمرانی سال۱۴۰۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از افزایش 2/5 برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش شهرداران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از افزایش دو و نیم برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد.

سامان احمدزاده در جلسه ای که با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سرناظرین مناطق به منظور بررسی مصوبات جلسه قبلی شورای معاونین برگزار شد، روند اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در اردیبشهت ماه سال جاری، روند استعلام ها و مناقصات پروژه ها و روند مطالعات و طراحی پروژه های بودجه سال جاری مناطق را پیگیری کرد.

احمدزاده ضمن تاکید بر لزوم تسریع استعلام و مناقصات پروژه های عمرانی سال جاری گفت: لازم است اولویت بندی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن و زمان بندی حداقلی انجام شود.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی را از برنامه های اساسی حرکت به سمت پیشرفت اجرایی کردن پروژه ها برشمرد و افزود: با توجه با میزان بالای پروژهای عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری باید با  مدیریت و همراهی تنگاتنگ و هماهنگی و تعامل لازم در بخش‌های مختلف پروژه ها را عملیاتی کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه گفت: جلسات شورای معاونان امسال به صورت مستمر و با هدف تبادل نظر جهت تسریع اجرای پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات و پیشنهادات در خصوص پروژه ها برگزار خواهد شد.

وی در این جلسه ضمن تبیین ردیف بودجه عمرانی سال جاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز با قرائت تک تک آیتم های بودجه مناطق خواستار ارائه گزارش از سوی معاونان عمرانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص تسریع اجرای پروژه ها شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم اجرای هر چه سریعتر پروژه های عمرانی سال جاری علی الخصوص در حوزه آسفالت، پروژه های مسیرگشایی، سالن های وزرشی، بهسازی و اجرای پیاده راه ها، پروژهای پارک های محله ای و مادر و کودک، پروژه هدایت و دفع آبهای سطحی و پروژه های مقاوم سازی پل ها و ابنیه تاکید کرد.

در این جلسه معاونان عمرانی مناطق به ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای پروژه های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر پیگیری مصوبات جلسه حاضر نیز به جلسه بعدی که در اواخر فرودین ماه برگزار خواهد شد موکول شد.