افتتاح پروژه پل و میدان شهید فایده در حضور شهردار بیرجند

شهردار بیرجند به همراه معاون خدمات شهر و سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری همزمان با نزدیک شدن به آئین بهره برداری و افتتاح پروژه پل و میدان شهید فایده به مناسبت هفته دولت بازدید نمود.

به گزارش شهرداران، شهردار بیرجند در همزمان با نزدیک شدن به آئین بهره برداری و افتتاح پروژه پل و میدان شهید فایده، با معاون خدمات شهر و سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری بازدید نمود. این بازدید توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند گزارش شده است. در این بازدید، دکتر مهدی بهترین به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرداری بیرجند، به خصوص پروژه پل و میدان شهید فایده، توجه ویژه‌ای داشته است.

دکتر بهترین تأکید کرده است که نگاه کارشناسی و دقت در اجرای پروژه‌ها، عامل افزایش اعتماد شهروندان به شهرداری می‌باشد. به همین دلیل، مدیریت شهری بیرجند به توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر اهمیت می‌دهد و این را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

پروژه پل و میدان شهید فایده با هدف اجرای مصوبه شورای ترافیک استان انجام شده است. این پروژه شامل احداث پلی با مساحت ۳۲۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال و میدانی با مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است. احداث این پل و اتصال معابر اراضی موسوی به خیابان شهید نواب صفوی و مرکز شهر، قطعا سبب سهولت رفت و آمد شهروندان خواهد شد و موجب صرفه جویی چشم گیری در وقت و مصرف سوخت خواهد بود.

با توجه به این بازدید و تأکید مدیریت بر نیازمندی‌های شهروندان و اهمیت اجرای بهتر پروژه‌های عمرانی، می‌توان انتظار داشت که شهر بیرجند به سمت توسعه و پیشرفت روز افزون حرکت کند و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بهبود یابد.

در نهایت، بازدید شهردار بیرجند از پروژه پل و میدان شهید فایده نشان می‌دهد که شهرداری بیرجند در هفته دولت به تکمیل این پروژه اهمیت بالایی داده است و تلاش می‌کند تا نیازمندی‌های شهروندان را در برنامه‌های خود لحاظ کند و رشد شهر را تسریع دهد.