دادگاه کاکی افتتاح خواهد شد

احداث دادگاه برای بخش کاکی یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم بود که که خوشبختانه با همت مدیرکل دادگستری استان،مسئولین شهرستان،بخش و شهر به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کاکی رئیس شوای اسلامی شهر کاکی گفت:احداث دادگاه برای بخش کاکی یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم بود که که خوشبختانه با همت مدیرکل دادگستری استان،مسئولین شهرستان،بخش و شهر به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.
سیدعلی اکبرفاطمی بااشاره به پیگیری نزدیک به ۲۰ ساله این موضوع توسط شورای اسلامی و مکاتبه با روسای جمهور،روسای قوه قضائیه و معاونین،نمایندگان مردم در مجلس،استانداران،فرمانداران و مدیران دادگستری استان و جلسات مختلف عنوان داشت: اهالی بخش کاکی به معنی واقعی همیشه در صحنه هستند و باید امکانات رفاهی در این منطقه به نحو مطلوب افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به معلوم بودن چارت سازمانی و مشخص شدن قاضی، نصب تابلو و تجهیز ساختمان دادگاه عمومی کاکی اظهار داشت: به منظور رفاه مردم و رهایی آنان از سردرگمی در دادگاه‌ شهرستان،شهرداری کاکی نسبت به اجاره ساختمان و نصب شبکه اینترنت اقدام و در اختیار دادگستری قرار داده تا رسیدگی به پرونده‌های مردم بخش در این مرکز انجام شود و این آمادگی را داریم تا در آینده زمین مورد نیاز جهت احداث دادگاه را تامین نمائیم.
فاطمی با اشاره به حجم زیاد پرونده های مربوط به بخش کاکی در دادگستری شهرستان،هزینه بالای آمد ورفت مردم تاکید کرد: با وجود اهمیت قضا و قضاوت در دین اسلام، اما این اصل اولویت نیست و انتظار می‌رود که مردم با اندک اختلافی به دادگاه مراجعه نکنند و به دنبال حل و فصل و فی‌مابین باشند که الحمدالله با تلاش و جدیت جناب آقای شجاعی این موضوع در شورای حل اختلاف کاکی به خوبی دیده می شود.