اعمال محدودیت و مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر درایام دهه آخر صفر

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی طی سه روز پایانی صفر خبرداد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی طی سه روز پایانی صفر خبرداد.

علی سمیعی بابیان این نکته اظهار کرد: با توجه به تشرف خیل عظیم زائران بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس به مناسبت دهه آخر صفر و برگزاری مراسم‌های مذهبی در معابر اطراف حرم مطهر، محدودیت تردد برای خودروهای شخصی از عصر روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه تا عصر روز شنبه ۲۵ شهریور اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت پارک خودروها در حاشیه معابر طرح و انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ توسط پلیس راهور افزود: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر روگذرهای نواب، شیرازی ، طبرسی، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر، خیابان شهید رجایی حدفاصل تقاطع شهید اندرزگو تقاطع شهدا و خیابان آیت‌الله بهجت تا تقاطع زرینه، خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی، تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر از تقاطع دانش تا حرم مطهر، طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع‌های موجود مسیر تا ۵۰ متری ممنوع است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد : از شهروندان تقاضا داریم جهت پیشگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل در تردد خودروها در معابر اطراف طرح، حتی‌المقدور از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.