استقرار ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ واحد حمام موقت در منطقه ۸

شهردار منطقه هشت،از استقرار 20چشمه سرویس بهداشتی و 8 واحد حمام موقت در منطقه جهت خدمات‌رسانی به زائران پیاده درایام دهه آخرصفرخبرداد.

به گزارش شهرداران، استقرار ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ واحد حمام موقت در منطقه ۸ شهرداری منطقه هشت از اقداماتی است که به منظور خدمت‌رسانی به زائران پیاده در دهه آخر صفر انجام شده است. با توجه به پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی ورود زائران به مشهد در این دوره نسبت به سال گذشته، منطقه هشت اقدامات لازم را برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران انجام داده است.

در این ایام، دو موضوع اصلی برای زائران و مسافران اهمیت دارند، اولاً، ازدحام جمعیت در حوزه بهداشتی و دوماً امکان استفاده از سرویس بهداشتی و حمام. منطقه هشت برای رفع این مسائل، ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ چشمه حمام موقت را در محل اسکان زائران در بوستان بزرگ جهان شهر و سالن ورزشی شهید جهاد مغنیه نصب و راه‌اندازی کرده است.

علاوه بر این، شهرداری منطقه هشت نیز در پی مرمت و نوسازی ۴۲ چشمه سرویس بهداشتی در این منطقه است. این مرمت و نوسازی به منظور افزایش آسایش زائران و مسافران صورت گرفته است. همچنین، برخی سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه نیز در این ایام به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود. سرویس بهداشتی خیابان امام رضا ۹ و سرویس بهداشتی میدان بسیج (ابتدای خیابان بهار) نیز در این زمان‌ها در دسترس زائران و مسافران قرار خواهند گرفت.

اقدامات مذکور نشان از توجه و دقت شهرداری منطقه هشت به نیازهای زائران و مسافران در این دوره دارد و تضمین می‌کند که هیچ مشکلی در خدمات بهداشتی برای آنان در منطقه هشت وجود نخواهد داشت.