استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس شهرداری تبریز در مرز مهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس این شرکت در مرز مهران با توجه به شروع فاز اول بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شهرداران،  پرویز عباس نژاد گفت: با توجه به شروع موج اول بازگشت زائرین اربعین حسینی بخصوص از مرز مهران و جهت پشتیبانی ناوگان حمل و نقل عمومی، ۷۴ دستگاه اتوبوس این شرکت در مرز مهران مستقر شد.

وی افزود: این اتوبوس ها نسبت به انتقال زائرین عزیز از مرز مهران به تبریز اقدام خواهند کرد.

عباس نژاد با اشاره به خدمات گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در راستای ارائه خدمات به زائرین اربعین تصریح کرد: با تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز امسال سال پرکاری در این حوزه بود بطوریکه از ۱۱ روز پیش، ناوگان اتوبوسرانی تبریز خدمات گسترده ای به زائرین جهت انتقال به مرزهای مهران و تمرچین انجام داده و تاکنون بیش از ۷هزار نفر با اتوبوس های شهرداری تبریز  به مرز تمرچین انتقال داده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تبریز در مرز مهران نیز خدمات ایاب و ذهاب به زائرین حدفاصل پایانه مهران و گمرک انجام داده بطوریکه روزانه ۲۰ هزار زائر از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز بهره مند شده اند.

عباس نژاد اظهار کرد: طی ۱۱ روز گذشته در مجموع با ۳۱۴ دستگاه اتوبوس فرآیند جابجایی زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی شده است و تا اتمام همایش جهانی اربعین حسینی این خدمات ادامه خواهد یافت.