سفر استاندار مازندران به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری

استاندار مازندران، همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهادانگه ساری در 24 مهرماه 1374؛ فردا با همراهی بیش از ۶۰ تن از مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی، جهت بررسی و رسیدگی مستقیم مشکلات دهستان پشتکوه به این منطقه سفر می کند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست بخش چهاردانگه ساری در ۲۴ مهرماه ۱۳۷۴؛ با همراهی معاونین و بیش از ۶۰ تن از مدیران ستادی و اجرایی استان جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم این منطقه فردا به دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه سفر می کند.

گفتنی است؛ حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام، دیدار با امام جمعه کیاسر و حضور در جمع اقشار مردم، خانواده شهدا و نخبگان، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی نظام مسائل منطقه و جلسه شورای اداری در روستای اروست بخشی از برنامه های سفر یک روزه استاندار مازندران و تیم همراه به بخش چهاردانگه در روز یکشنبه ۲۴ مهرماه می باشد.

در این سفر همچنین مدیران با حضور در روستاهای این منطقه، مسائل و مشکلات این روستاها را برای جمع بندی و اتخاذ تصمیم احصاء و ارایه می نمایند.

همچنین میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در کیاسر همزمان با سفر استاندار مازندران به منطقه پشتکوه برای رسیدگی به مسائل مردم دایر می باشد.