از ابتدای امسال تاکنون؛

در منطقه سه قزوین ۶۶ پروانه ساختمانی صادر شده است

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون با هدف رعایت قوانین شهرسازی ۶۶ پروانه ساختمانی در سطح منطقه سه صادر شده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون با هدف رعایت قوانین شهرسازی ۶۶ پروانه ساختمانی در سطح منطقه سه صادر شده است.

علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد واحد شهرسازی اظهار کرد: بیشترین میزان صدور پروانه ساختمانی در ۴ ماهه امسال در اردیبهشت ماه و به تعداد ۲۳ مورد بوده است.

وی بیان کرد: تعداد نقشه‌های تایید شده در مدت مذکور، ۱۱۰ مورد بوده در حالی که ۷۴ مورد دستور تهیه نقشه نیز در مدت مذکور صادر شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین عنوان کرد:در مدت فروردین تا تیر ماه سال جاری ۵۶ مورد پایانکار ساختمانی صادر و ۱۲ مورد تمدید و اصلاح پروانه ساختمانی انجام شده است.

پوریوسفی ادامه داد: تیر ماه سال جاری ۱۵۵ مورد مکاتبات اداری در سطح منطقه سه انجام شده و همچنین ۱۲۲ پرونده جهت بررسی بیشتر به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و ارائه طرح‌های مربوط به پروژه‌های ساختمانی و همچنین  برنامه ریزی و نظارت بر طراحی پروژه های عمرانی در قالب بودجه های مصوب از جمله وظایف واحد شهرسازی محسوب می‌شود.