معاون شهردار تهران:

۵۰ مجموعه ورزشی اورهال شد

معاون‌ فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: سال گذشته زیرساخت فرسوده قریب به ۵۰ مجموعه ورزشی اورهال شد و به مجموعه خدمت بازگشت.

به گزارش شهرداران، معاون‌ فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: سال گذشته زیرساخت فرسوده قریب به ۵۰ مجموعه ورزشی اورهال شد و به مجموعه خدمت بازگشت.

محمد امین توکلی‌زاده، معاون‌ فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست صمیمانه با قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی کشور در  مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهر ری اظهار کرد: خوشحالیم که در آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس، در کنار جمعی از سرمایه های ورزشی شهر تهران هستیم.

وی افزود: تلاش سال گذشته ما در سه جبهه بود، یکی برگرداندن زیر ساخت های فرسوده که قریب به ۵۰ زیر ساخت ما در مجموعه های ورزشی مجددا  اورهال شد و به مدار خدمت بازگشت.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: تلاش دیگر ما در جبهه رویدادها و رخدادها بود که هم لیگ های تخصصی برگزار شد و هم مسابقات مناسبتی در رویدادها و مناسبات مختلف مثل ماه رمضان، دهه فجر و سالگرد شهید سلیمانی.

وی با اشاره به برگزاری لیگ های مشاغل گفت: جشنواره بزرگ آرمان که جشنواره اصلی مدیریت شهری در شهرداری تهران است، با حضور شهردار کار خود را از حسینیه جماران آغاز کرد.

توکلی زاده بیان کرد: جشنواره آرمان بیش از ۶۰۰هزار شرکت کننده داشت و در جشنواره بازی های الکترونیک که برای بار اول انجام شد، حدود ۶ هزار نفر، نوجوان و جوان  در آن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه  ورزش برای شهردار تهران یک اولویت است، ادامه داد: بخش بعدی ما مربوط به زیرساخت است که امسال با کمک شورای اسلامی شهر تهران که امسال ارقام خوبی را برای این موضوع اختصاص داده است، سال شکوفایی بخش زیرساخت خواهد بود،

توکلی‌زاده با تاکید بر اینکه بخش دیگری که سعی کردیم کار را در آن قسمت جلو ببریم، بخش حمایتی است که امسال شاهد این موضوع خواهیم بود، تصریح کرد: خانه های کشتی را با فدراسیون کشتی جلو می بریم و به دنبال حمایت از فوتبال و خانه‌های فوتبال هستیم که به حمایت نیاز داریم. مسابقات قهرمان شهر کار خود را از ورزشگاه آزادی شروع کرد و در محلات تهران برگزار شد؛ در بعضی از رشته ها مرحله فینالش هم برگزار شد و در بعضی از رشته مرحله نهایی بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد. مرحله دوم بحث شهر قهرمان هست که میثاقی است که با کلانشهرها بسته ایم که در همه کلانشهرها، بعد از برگزاری قهرمان شهر هر شهر، رقابت ها بین شهر ها، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه اقتصادی و درآمد زایی به موضوع ورزش نداریم، افزود: رویدادها و رخدادهای مختلف ورزشی  در شهر برگزار می شود از جمله  ورزش های صبحگاهی که از هزار ایستگاه؛ ورزش صبحگاهی و ورزش همگانی شروع می شود و دوشنبه های ورزشی که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: با تاکید شهردار تهران، همه حوزه ها موظف هستند که بدون نگاه اقتصادی و بازرگانی، خدمات خود را جلو ببرند. از این رو تعداد زیادی از شهروندان توانسته‌اند از خدمات ورزشی استفاده کنند که امیدواریم امسال دایره  و کیفیت این خدمات را افزایش دهیم.

انتهای پیام/