منطقه ۱۵ از بیش از ۵۰۰۰ مسافر نوروزی استقبال کرد

‍ از ابتدای فروردین تاکنون انجام شد؛

استقبال بیش از ۵۰۰۰ مسافر نوروزی از ایستگاه استقبال منطقه ۱۵
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: ۵۰۰۰ مسافر نوروزی از ابتدای فروردین از ایستگاه استقبال منطقه ۱۵ بازدید و از خدمات آن بهره مند شدند.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی واستقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در میدان ثامن الحجج (ع) از ۲۸ اسفند برپا و تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.
او در ادامه به ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با برپایی غرفه های فرهنگی، مادر و کودک، اطلاع رسانی با حضور عروسک های تن پوش ، رادیو و استراحتگاه و… ، با توزیع بسته های گردشگری در میدان ثامن الحجج(ع) پذیرای شهروندان است.
مالمیر افزود: همچنین ایستگاه های اطلاع رسانی با ارائه اطلاعات گردشگری، توزیع بسته های گردشگری و بروشور اماکن گردشگری شهر تهران در غرفه ی اطلاع رسانی با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۹ تا ۲۱ میزبان مسافران و شهروندان است.
او در ادامه اضافه کرد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین و … در اختیار شهروندان و مسافران قرار می دهند.
ایستگاه‌های یاد شده از ابتدای فروردین برپا و تا ۷ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای ۵۰۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی است.