۳ خودروی سنگین ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به چرخه فعالیت بازگشت

۳ دستگاه مان پرسی حمل زباله از جمله ماشین آلاتی بودکه توسط تعمیرکاران این سازمان تعمیر و به چرخه خدمت رسانی به مجموعه شهرداری بازگشت.

به گزارش شهرداران، ۳ خودروی سنگین ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به چرخه فعالیت بازگشت.

ماشین آلات سنگین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، از جمله ماشین آلاتی بودند که توسط تعمیرکاران این سازمان تعمیر و به چرخه خدمت رسانی به مجموعه شهرداری بازگشت. این دستگاه‌ها شامل سه دستگاه مان پرسی حمل زباله بودند. این تعمیرات و بازگشت به چرخه فعالیت، گام مؤثری جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهرداری برداشته شد.

اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مسئول نگهداری، سرویس و خدمات رسانی ماشین آلات سنگین مجموعه شهرداری می‌باشد. با توجه به نیاز مجموعه شهرداری به این ماشین آلات، این اداره در کمترین زمان نسبت به بازسازی و تعمیر آن‌ها اقدام کرده است. این تلاش‌ها با استفاده از توان داخلی تعمیرکاران صورت می‌گیرد و باعث بازگشت سه دستگاه خودرو سنگین به چرخه فعالیت شده است. همچنین، با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل اداره ماشین آلات، تعمیر و بروز رسانی خودرو‌های سبک و سنگین شهرداری به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

این اقدامات انجام شده به منظور احصای امکانات مغفول مانده در شهرداری، بهره‌مندی از توانمندی ظرفیت نیروهای درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های جاری واحد موتوری است. این ماشین آلات سنگین که قبلاً بلااستفاده بودند، با انجام تعمیرات لازم و بازگشت به چرخه فعالیت، به عنوان یک عامل مهم در بهبود فرآیند مدیریت پسماند در شهرداری ارومیه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.