۱۵ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۵ در طرح “من شهردارم”

روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان این منطقه، از آنها خواست برای اداره شهر، کمک حال شهرداری باشند. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، طرح “من شهردارم” با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر تدوین شد. این طرح یکی از […]

روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان این منطقه، از آنها خواست برای اداره شهر، کمک حال شهرداری باشند.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، طرح “من شهردارم” با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر تدوین شد.

این طرح یکی از اولین اقدامات شهرداری تهران در راستای دموکراسی مشارکتی و جلب مشارکت شهروندان در سیاست گذاری و مدیریت شهر است.

سال گذشته شاهد استقبال گسترده شهروندان تهرانی از این طرح بودیم و حدود نیم میلیون نفر در این طرح به کمک مدیریت شهری آمدند و به همین دلیل امسال این طرح با جدیت و دقت بیشتری عملیاتی خواهد شد.

در این راستا روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن تشکر از مشارکت شهروندان در طرح “من شهردارم۱”، با ارسال بیش از ۱۵ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۵، از آنها خواست برای مشارکت در پروژه های عمرانی، خدماتی و اجتماعی محله خود برای سال آتی در قالب طرح “من شهردارم ۲” پروژه های مد نظر خود را برای عملیاتی شدن به مدیریت شهری منطقه ۵ معرفی کنند.