مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

۱۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر به مسیرهای کم برخوردار تبریز اضافه شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در ادامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز ۱۰ دستگاه اتوبوس نو به مسیرهای گلکار، شهید بهشتی، کوچه باغ و پایگاه هوایی اضافه شد.

به گزارش شهرداران، پرویز عباس نژاد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به خرید اتوبوس‌های جدید در ماه‌های اخیر و اتمام تدریجی جذب و بکارگیری ۱۰۰ نفر راننده جدید، به مرور شاهد اختصاص اتوبوس‌های نو به مسیرهای کم برخوردار و نیازمند اتوبوس و شروع فعالیت این اتوبوس‌ها هستیم.

وی با اشاره به ادغام برخی مسیرها در سالهای گذشته به دلیل کمبود اتوبوس گفت: با توجه به اختصاص اتوبوس‌های نو، مسیرهای گلکار و شهید بهشتی که پیش از این به دلیل کمبود اتوبوس ادغام شده و شهروندان عزیز متحمل زحمت شده بودند مجددا” به صورت جداگانه احیا و پنج دستگاه اتوبوس نو برای این دو مسیر اضافه شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: همچنین پنج دستگاه اتوبوس نیز به مسیرهای کوچه باغ و پایگاه هوایی اضافه شد تا مشکل کمبود اتوبوس این مسیرها نیز مرتفع شود.

عباس نژاد با اشاره به استمرار نوسازی ناوگان سایر خطوط مشکل دار نیز گفت: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مبنی بر تسریع در اختصاص اتوبوس نو خریداری شده به مناطق محروم و کم برخوردار، در روزهای آتی نیز به تدریج شاهد بکارگیری اتوبوس‌های جدید در خطوط نیازمند اتوبوس خواهیم بود و این امر تاثیر مثبتی در کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌ها و افزایش کمی و کیفی خدمات اتوبوسرانی خواهد داشت.