گلدان های طبقاتی در معابر منطقه ۱۹

زیبایی های بهار در قابی از گلدان های طبقاتی در معابر منطقه ۱۹ خودنمایی می کند معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ از ارتقای آراستگی و زیبایی بصری معابر و حاشیه شریان های اصلی با جانمایی ۲۳ عدد گلدان های طبقاتی خبر داد. به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی […]

زیبایی های بهار در قابی از گلدان های طبقاتی در معابر منطقه ۱۹ خودنمایی می کند

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ از ارتقای آراستگی و زیبایی بصری معابر و حاشیه شریان های اصلی با جانمایی ۲۳ عدد گلدان های طبقاتی خبر داد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی بیان کرد: در آستانه نوروز باستانی و به منظور تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری فلاورباکس و گلجای های طبقاتی با گلکاری‌های متنوع انواع نشاء بنفشه در معابر و میادین منطقه جانمایی شده است.
 این مسئول با اشاره به اینکه گلدان‌های شهری به عنوان عنصری برای زیباسازی محیط هستند تصریح کرد: در این طرح از گل های فصلی استفاده شده و گلدان‌ها مانند قابی هستند که زیبایی‌های طبیعت در فصل بهار را به نمایش گذاشته‌اند.
 به گفته نایبی بلوار شکوفه، میدان های شهید بهلول محمودی، شقایق، ورودی بوستان های افرا، گلریز و حاشیه بزرگراه خلیج فارس مزین به گل های بهاری در فلاور باکس ها شده اند.

گلدان شهری مدل جدول  این مدل گلدان ( فلاورباکس ) مناسب استفاده در فضای شهری  برای جدا سازی معابر – جدا کننده محیط داخلی و بیرونی مناسب باغ ها – پارک ها – میدان های شهری خیابان های بدون جدول ،  یا خیابان های که با جدول های سیمانی کار شده میتونا استفاده کرد، فلاورباکس جدول یا (گلجای) هیلدا بهترین گزینه برای  ایجاد فضای سبز عمودی در خیابان های شهر – میدان های شهر  در محیط شهری ، گل جای  هیلدا مناسب  کاشت گل های فصل و گلهای زینتی می باشد – باکس گل شهری (گلجای) با دارا بودن محیط مناسب برای بستر ایجاد کردن گل در محیط شهری می باشد