بازدید شرکت نفت از جایگاه های گاز طبیعی سبزوار

به گزارش شهرداران، غلام محمد احمدی، مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار: با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، به همراه سرپرست شهرداری گاز طبیعی سبزوارگاز طبیعی سبزوار سبزوار در جایگاههای گاز طبیعی توحید و سربداران سبزوار حضور یافتیم و ضمن بررسی نواقص و مشکلات جایگاه و درخواست های پرسنل، دستور لازم […]

به گزارش شهرداران، غلام محمد احمدی، مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار: با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، به همراه سرپرست شهرداری گاز طبیعی سبزوارگاز طبیعی سبزوار سبزوار در جایگاههای گاز طبیعی توحید و سربداران سبزوار حضور یافتیم و ضمن بررسی نواقص و مشکلات جایگاه و درخواست های پرسنل، دستور لازم در جهت رفع آنها نیز صادر شد.

هدف و تلاش همه ما، خدمت صادقانه و بدون منت به شهروندان است و امیدواریم که بتوانیم با همیاری یکدیگر، مشکلات فنی جایگاه ها را در اسرع وقت رفع نماییم.

مدیریت و کارشناسان شرکت ملی پخش آماده هرگونه همکاری با شهرداری هستند تا بتوانیم با کمک هم، سوخت رسانی بدون وقفه ای داشته باشیم. مسئولان شهرداری از اولین موزه صنعت نفت ایران در سبزوار نیز، بازدید کردند.

سید عباس شبیری، سرپرست شهرداری سبزوار: با هدف ارج نهادن به مقام کارگر، دیدار و گفتگوی چهره به چهره با پرسنل دو جایگاه گاز طبیعی انجام شد.

اولویت ما این است تا در اسرع وقت مشکلات این عزیزان را رفع نماییم و با همکاری خوب شرکت ملی پخش با ما و تلاش پرسنل، جایگاه ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد.گاز طبیعی یکی از مهم ترین سوخت ها در دنیای امروز است. زیرا مزایای انرژی سوخت‌ های نفتی را ارائه می‌دهد و همچنین به دلیل انتشار آلاینده‌ های کمتر، دوستدار محیط زیست است. علاوه بر این، تحولات اخیر در بازار جهانی انرژی، به ویژه در اروپا، بازار گاز طبیعی مایع (LNG) را نیز در کانون توجه جهانی قرار داده است.