درختکاری در تکمیل کنارگذرشمالی شهر بجنورد

مراسم درختکاری همزمان با سراسر کشور در کنارگذر شمالی اجرا شد

درختکاری در تکمیل کنارگذرشمالی شهر بجنورد به گزارش شهرداران و دراین مراسم جمعی از مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند و با مشارکت بسیج و سپاه جوادالائمه ، بیش از ۸۰۰۰ چاله غرس نهال ایجاد شده بود که با مشارکت ان جی او ها و دوستداران طبیعت و دانش آموزان و بسیجیان بصورت نمادین اجرا شد. کشمیری شهردار بجنورد از هم افزایی بین دستگاههای اجرایی در اجرای مراسم درختکاری قدردانی کرد و گفت : با تکیه براین ظرفیت عالی ، تلاش می کنیم در تحقق کمربند سبز در مساحت ۵۰ هکتار گام برداریم. شهردار همچنین نوید داد شهرداری درسال آینده ۲۰ کیلومتر از باند فضای سبز را تکمیل خواهد کرد.
اسعدی مدیرکل منابع طبیعی در اجرای پویش کاشت نهال گفت : تعهد کاشت دو میلیون و ۷۰۰ هزار نهال را اجرا می کنیم و تاکنون ۳۳۰ هزار نهال غرس کردیم که این امر ادامه خواهد داشت.
سرداراکبری جانشین سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه گفت ” ظرفیت ۳۰۰۰ بسیجی دراستان در امر درختکاری ، ما را به غرس ۵۰ هزار نهال در طول هفته منابع طبیعی امیدوار می کند .
سردار اکبری افزود: هدف گذاری ما کاشت ۱۰۰ هزار نهال در هفته جاری است و تا کنون ۸۰۰۰ گودال کاشت حفر شده و کلیه دستگاههای سنگین ما درخدمت ادارات قرار خواهد گرفت تا دراجرای این پویش مشارکت کنیم.
ناهیدی معاون سیاسی امنیتی استان نیز ، کاشت درخت را تضمین حیات بشری دانست و گفت : ابتکارعمل در کاشت نهال با مشارکت همه سویه دستگاهها ، اقدام ارزنده ای است که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
درادامه این مراسم حاضرین دراین آیین ، اقدام به غرس نهال کردند .