کاشت ۲۰ هزار بوته گل تابستانی در سطح شهر مریانج

مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری مریانج بابیان اینکه ۲۰ هزار بوته انواع گل‌ فصلی در مریانج کاشته می‌شود، گفت: گل‌های مخصوص فصل تابستان در سطح میادین، بوستان‌ها، باغچه‌ها و بلوارهای شهر مریانج در حال کاشت است.

به گزارش شهرداران، مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری مریانج بابیان اینکه ۲۰ هزار بوته انواع گل‌ فصلی در مریانج کاشته می‌شود، گفت: گل‌های مخصوص فصل تابستان در سطح میادین، بوستان‌ها، باغچه‌ها و بلوارهای شهر مریانج در حال کاشت است.

مجتبی دی آبادی با اشاره به کاشت گل‌های تابستان در شهر مریانج اظهار کرد: این واحد همه ساله علاوه بر گل‌کاری بهاره در شب عید، در فصل تابستان نیز با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری اقدام به گل‌کاری بسترهای فصلی فضای سبز شهری در معابر و میدان های شهر می‌کند.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و مسافران تابستانی و همچنین با هدف زیباسازی و طراوت بخشیدن به پارک ها و میادین سطح شهر، طرح گلکاری تابستانه در فضای سبز شهر اجرا شده است.

مدیر زیباسازی و فضای سبز شهرداری مریانج افزود: گل های فصلی جعفری، گازانیا، اطلسی و… از عمده گلهای کاشته شده در سطح شهر است.