کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه هفت رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه هفت به محله مراد حاصل، واقع در بلوار طاق‌بستان رفتند.

به گزارش شهرداران، شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه هفت به محله مراد حاصل، واقع در بلوار طاق‌بستان رفتند.

نادر نوروزی، شهردار و معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _دوشنبه، بیستم شهریورماه ۱۴۰۲ به دیدار اهالی منطقه هفت در مسجد آقایانی محله مراد حاصل، واقع در بلوار طاق‌بستان رفتند.

براساس این گزارش: بالغ بر ۱۵۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشستند و مشکلات خود را مطرح کردند، در این دیدار شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه هفت در مسجد آقایانی، واقع در محله مراد حاصل بلوار طاق‌بستان حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

وی افزود: مراجعان بیشتر مشکلاتی در حوزه آسفالت معابر، ساخت‌وساز و استخدام داشتند که بر اساس بضاعت شهرداری تا آن‌جا که توانستیم نسبت به درخواست‌ها همراهی و همکاری کردیم و این دیدارها همچنان به صورت هفتگی با مردم ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، احسان کنعانی، شهردار منطقه هفت کرمانشاه، اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد آقایانی، واقع در محله مراد حاصل حضور یافتند و با بیش از ۱۵۰ نفر نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود؛ درخواست‌های مردمی بیشتر در محل با دستور ویژه شهردار کرمانشاه و تعامل مدیران شهرداری موجب رضایت مراجعان شده است.

مسلم صفی؛ مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه هفت در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای دیدار مردمی شهردار کلانشهر کرمانشاه و معاونین ایشان در بازدید از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ معاونین و مدیران شهرداری کرمانشاه به همراه شهردار محترم منطقه هفت و دیگر مسئولان و مدیران در مسجد آقایانی  گرد هم آمدند و پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات همشهریان شدند.

صفی افزود: در این نشست درخواست‌ همه شهروندان به تفکیک (خدماتی، عمرانی، فضای سبز، فنی وشهرسازی و…) بصورت طبقه بندی به معاونین و مدیران مربوطه ارجاع شد و دستورات لازم از سوی مسئولان در راستای درخواست های شهروندان صادر گردید.