چاله زدایی در ۶۸ محله شهرداری ناحیه سه منطقه ۴ با توزیع ۷۰۰ تن آسفالت

شهردار ناحیه سه منطقه ۴ تبریز از چاله زدایی و لکه گیری در ۶۸ محله این ناحیه با توزیع ۷۰۰ تن آسفالت طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار ناحیه سه منطقه ۴ تبریز از چاله زدایی و لکه گیری در ۶۸ محله این ناحیه با توزیع ۷۰۰ تن آسفالت طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

مهدی پاکیزه با اشاره به اینکه بر اساس بودجه مصوب و با هماهنگی معاونت‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی منطقه اهتمام ویژه ای برای احصاء نیازهای محلات ناحیه سه در قالب خدمات محله‌ای داریم، افزود: در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این ناحیه برای خدمات محله‌ای در نظر گرفته است.

او ادامه داد: همچنین طی ۹ ماه ابتدای سال بیش از ۴۵۰۰ تن آسفالت برای آسفالت اساسی در سطح محدوده اجرا شده است.

شهردار ناحیه سه منطقه ۴ با اشاره با تاکید شهردار تبریز مبنی بر حضور میدانی شهرداران نواحی در محلات و مساجد برای احصاء و رفع مشکلات خدمات محله ای، افزود: از ابتدای سال جاری چاله زدایی و لکه گیری در ۶۸ محله این ناحیه از جمله، چایچیلار و سعدی خیابان استاد جعفری، خیابان علی سیاهپوش و کوی های تابعه، کوی فروردین، کوی پیروز و سعید دیوان خیابان بهار، کوی شهید دستغیب خیابان نیروی هوایی و کوی شهید میلانی خیابان قدس و … با توزیع ۷۰۰ تن آسفالت انجام پذیرفته است.

وی ابراز کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان، آسفالت اساسی، لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی پیمانکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی و اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه در حوزه ناحیه ۳ با اولویت مشکلات احصاء شده صورت گرفته است.

ناحیه محوری یکی از برنامه های مهم مدیریت کلان شهرداری تبریز است که با انتخاب شهرداران نواحی و تمرکز زدائی از طریق واگذاری امور به نواحی انجام یافته است که می تواند نقش بسیار سازنده‌ای در رفع معضلات و مشکلات شهری داشته باشد.