پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات جهانی

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی سارایوو و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفتند.

به گزارش شهریار، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان توانست با غلبه بر تیم بوسنی میزبان در دیدار نهایی، برای هشتمین بار بر قله والیبال نشسته جهان بایستد و سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

علی کشفیا جانباز سرافراز هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان سرپرست کاروان تیم اعزامی به سارایوو بود و موفق شد بار دیگر مدال طلای مسابقات جهانی را به ویترین ارزشمند افتخارات خود اضافه کند.

به مناسبت این افتخارآفرینی و قهرمانی، حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار شهردار تبریز  در پیامی این قهرمانی و افتخارآفرینی را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

به خود می بالیم که با همت بزرگمردانی همچون حاج علی کشفیا، جانباز سرافراز دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و دیگر اعضای تیم ملی والیبال نشسته، سرود غرورانگیز جمهوری اسلامی ایران در آسمان والیبال نشسته جهان طنین انداز شد و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان بار دیگر در میادین جهانی و بین المللی، بالاتر از همه تیم های قدرتمند به اهتزاز درآمد.

کسب این عنوان قهرمانی جهان توسط دلیرمردان والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران که برای هشتمین بار تکرار شد، موجی از شور و شعف را در بین علاقه مندان به ورزش رقم زد.

اینجانبان، افتخارآفرینی دوباره حاج علی کشفیا جانباز گرانقدر و سرپرست با دانش تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران را به مردم کشورمان بخصوص مردم آذربایجان شرقی همیشه سرفراز و تبریز همیشه سربلند تبریک عرض می نمائیم.

علی کشفیا به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست سابقه قهرمانی در جهان را دارد. وی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران پرچمدار کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن بود.

این نابغه ورزش، در سال ۲۰۰۰ به انتخاب کمیتۀ بین‌المللی المپیک (لوزان) یکی از پنج ورزشکار برتر قرن ایران معرفی شد.