پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته وحدت

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهندس دوستی با صدور پیامی آغاز هفته وحدت را به مردم شریف استان تبریک گفت.

متن پیام استاندار هرمزگان به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّیّبین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین.
خداوند متعال با ولادت حضرت محمد (ص) منت را بر بشریت تمام کرد تا اسلام نظام زندگی بشر را بر مبنای کمال و انسایت ترسیم و بازتعریف کند.
اکنون در منظومه جهان اسلام، اساس وحدت و اعتصام به حبل الله در همه امور است، اولین ندایی که از حنجره ی اسلام، جهان را در برگرفته و خواب دشمنان را آشفته کرده است.
امروز هم افزایی مسلمانان مذاهب مختلف، تمدّن‌سازی اسلام را به جریان هراس آور استکبار جهانی مبدل کرده چراکه به فرمایش مقام معظم رهبری ” وحدت کلمه، قدرت ملت را چندبرابر می کند”.
این وحشت ویرانگر به حدی است که در ادامه همان جدال نافرجام و تاریخی کفر با اسلام، آمریکای جنایتکار همچنان سال هاست با برنامه ریزی و صرف هزینه های کلان سعی نموده دوکلمه ” شیعه ” و “سنی” را جایگزین واژه “مسلمانان” نماید که جز شکست نصیبی نداشته است.
مردم شریف استان هرمزگان الگوی ” وحدت کلمه” و برادری و همدلی در کشور هستند که همین عامل اتحاد برنامه تفرقه طلبان را بی اثر نموده است. اینجانب ایام خجسته هفته وحدت را خدمت خواهران و برادران گرانقدرم در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه همواره در مسیر عمل به فرایض اسلام موفق و سربلند باشید. ان شالله

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان