پروژه سنگ فرش پیاده راه خیابان مصطفی خمینی(ره) به طول ۶۵۰ متر

پروژه سنگ فرش پیاده راه ابتدا خیابان مصطفی خمینی(ره) به طول ۶۵۰ متر درحال اجرا است.

به گزارش شهرداران، پروژه سنگ فرش پیاده راه ابتدا خیابان مصطفی خمینی(ره) به طول ۶۵۰ متر درحال اجرا است. این پروژه توسط شهرداری اراک به منظور بهسازی و بهبود رفت و آمد شهروندان در این ناحیه مورد توجه قرار گرفته است. تاکنون، ۴۱۰ متر از این پیاده راه سنگ فرش و بهسازی قرار گرفته است و در نتیجه رفت و آمد در این مسیر بهبود یافته است.

در سوی دیگر، فاز دوم اجرای پروژه سنگ فرش پیاده راه این خیابان از ابتدای ماه مهر اجرایی شده است. این فاز دوم شامل ۲۴۰ متر از این پیاده راه است و با توجه به شروع نیمه دوم سال جاری، نیروهای اجرایی منطقه یک شهرداری اراک، اجرای ادامه این پروژه را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

هدف اصلی شهرداری اراک از انجام این پروژه، بهره برداری شهروندان از آن قبل از برنامه زمانی تدوین شده است. بنابراین، نیروهای اجرایی شهرداری تلاش می‌کنند تا این پروژه را در زمانی کوتاه و قبل از برنامه ریزی شده به بهره برداری برسانند.

به طور خلاصه، پروژه سنگ فرش پیاده راه ابتدا خیابان مصطفی خمینی(ره) با اجرای فاز اول و دوم، برای بهسازی و بهبود رفت و آمد شهروندان در این منطقه تلاش می‌کند. این پروژه تاکنون به طول ۴۱۰ متر اجرا شده است و در حال حاضر نیروهای اجرایی شهرداری برنامه دارند تا این پروژه را در زمان کوتاهی به بهره برداری برسانند.