مدیر شهرداریمنطقه چهار قزوین خبر داد:

پروژه احداث پل و تعریض خیابان ورودی ناصرآباد مصادف با ۲۵ اسفند و روز شهردار آماده بهره برداری است

قاسمی مدیر منطقه چهار خبر داد:پروژه احداث پل و تعریض خیابان ورودی ناصرآباد مصادف با ۲۵ اسفند و روز شهردار آماده بهره برداری است.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین، داریوش قاسمی در جریان بازدید از روند عملیات پروژه تعریض پل ناصرآباد اظهار داشت:از زمان شروع به کار این پروژه در کمتر از سه ماه و زودتر از برنامه زمانبندی تعیین شده، عملیات احداث پل و تعریض جاده منتهی به ناصرآباد شامل خاکبرداری، اجرای راکفیل ، زیر سازی و آماده سازی برای مساحت حدود ۳ هزار و پانصد مترمربع انجام شد که هم اکنون این پروژه در مرحله نهایی و روکش آسفالت قرار دارد.

 

وی تصریح کرد:به منظور هدایت آبهای سطحی اجرای ۱۵۰ متر طول کانیو و برای تعریض خیابان و احداث مسیر از روی کانال فرعی ال ۶ از ۲۰ عدد دال بتنی ترافیکی با وزن حدود ۴۰ تن استفاده گردید.

 

مدیر منطقه چهار خاطر نشان کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه های جاری جهت جدول کشی پیرامون ورودی این پل و با تلاش دست اندرکاران این پروژه ، تعداد ۱۰۰ جدول از ظرفیت جداول موجود در محدوده همان پروژه استفاده شد و حداکثر صرف جویی لازم بعمل آمد.

 

وی در خاتمه افزود: با مساعد شدن شرایط جوی از روز شنبه عملیات روکش آسفالت آغاز شده و این پروژه برای روز ۲۵ اسفند ماه مصادف با روز شهردار آماده بهره برداری برای شهروندان ناحیه دانش خواهد بود.