پخش مجدد برنامه‌های رادیویی استودیوشهر تبریز

برنامه های رادیویی استودیو شهر تبریز بعد از وقفه دو ماهه، از صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.

به گزارش شهرداران، بعد از وقفه دو ماهه، پخش مجدد برنامه‌های رادیویی استودیو شهر تبریز از سر گرفته خواهد شد . برنامه های استودیو شهر تبریز از رادیو آذربایجان شرقی شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰۸:۵۰ تا ساعت ۱۸:۵۵ عصر تقدیم مخاطبان این رادیو می‌شود.

استودیو شهر با برنامه‌های رادیویی خود، زبان گویای شهرداری تبریز و صدای همدلی با شهروندان است و با پخش روزانه ۴۰ دقیقه برنامه زنده و ۲۰ دقیقه برنامه تولیدی به طور جدی به پیگیری مطالبات شهروندی می‌پردازد.

آیتم های فرهنگ شهروندی، تلفن و جوابیه، قوانین و مقررات شهرسازی، نکات ترافیکی، نکات ایمنی، گردشگر، گزارش مردمی و اخبار شهرداری تبریز به صورت زنده در ساعات مختلف روز و برنامه “شهریمیز” به صورت تولیدی مربوط به مصاحبه با مدیران ارشد شهرداری روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل از صدای مرکز آذربایجان شرقی روی آنتن می رود.

در راستای تقویت فرهنگ پاسخگویی به شهروندان تبریزی در برنامه رادیویی شهریمیز، مدیران مناطق بر اساس جدول زمان بندی دوشنبه‌های هر هفته به همراه معاونان مرتبط در مناطق خود در استودیو شهر، پاسخگوی تلفنی شهروندان می‌شوند.

استودیو شهر تبریز ۶ شهریور ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تولید ‌برنامه های رسانه‌ای در موضوعات شهری، فرهنگی، اطلاع رسانی اخبار و اهمیت فعالیت های شهرداری تبریز آغاز و با پشتیبانی مدیریت شهری فعالیت خود را ادامه می‌دهد.