به گزارش شهرداران، سامد به عنوان یک کانال ارتباطی، فرصتی است برای شهروندان تا بتوانند به مسوولین دولتی و شهری شکایات، درخواست ها، گزارش ها، مشاوره و پیشنهادات خود را ارائه کنند. این فضا می تواند به مردم کمک کند تا صدای خود را شنیده کنند و نیازهای خود را به مسوولین ارائه کنند، همچنین شفافیت و شهروندی فعال را ترویج می دهد.
با افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت اعتماد مردم به دولت، این اقدام می تواند بهبودی قابل توجهی در کیفیت پاسخگویی مدیران ارشد استانی و شهری به مردم داشته باشد. با داشتن یک سامانه ارتباطی موثر و بازخورد مناسب، شهروندان می توانند به راحتی نیازهای خود را ارائه کنند و از پاسخگویی سریع و موثر مدیران استفاده کنند. این امر می تواند بهبود رابطه مسوولین با مردم را فراهم کند و در نهایت باعث افزایش رضایت مردمی از عملکرد سازمان ها و مسوولین شود.
به طور کلی، حضور سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اراک در مرکز سامد و پاسخگویی به سوالات و مسائل شهروندان، بهبود رابطه میان مردم و مسوولین را به همراه دارد و لازم است این فرآیند ارتباطی به صورت مستمر و پیوسته ادامه یابد تا شهروندان بتوانند به بهترین نحو از خدمات شهری استفاده کنند و مشکلات خود را به مسوولین اعلام کنند.
شهردار سنندج:
با هدف آشکارسازی صورت می گیرد؛
به گزارش شهرداران، با توجه به پیگیری های اعضای محترم شورای اسلامی شهر کاکی در خصوص تامین زمین و هزینه آماده سازی مسکن جوانی و جمعیت در کاکی لذا جهت استحضار شهروندان گرامی موارد زیر را به اطلاع می رساند: اعضای شورای اسلامی شهر کاکی در جلسات و پیگیری های خود مکرراً با اشاره به […]
به گزارش شهرداران، صبح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ، دکتر ترکیان سرپرست فرمانداری شهرستان محلات به اتفاق سعید قاسمی رییس دادگستری شهرستان محلات ، شهردار نیم ور و روسای ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان، از پروژه های اقدام ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای محلات و نیم ور دیدن کردند و […]