اولین جلسه هیات سرمایه گذاری شهرداری آباده

به گزارش شهرداران و با هدف شناسایی فرصت ها و ظرفیت های شهر در راستای رونق اقتصادی اولین جلسه هیات سرمایه گذاری شهرداری در سال جاری تشکیل گردید.   این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل آغاز گردید.  در ادامه نسبت به بررسی پیشنهادات مطرح شده اقدام گردید و هر […]

به گزارش شهرداران و با هدف شناسایی فرصت ها و ظرفیت های شهر در راستای رونق اقتصادی اولین جلسه هیات سرمایه گذاری شهرداری در سال جاری تشکیل گردید.   این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل آغاز گردید.  در ادامه نسبت به بررسی پیشنهادات مطرح شده اقدام گردید و هر کدام از اعضا نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند و مقرر گردید جهت بررسی بیشتر و اعلام آنالیز دقیق تر طرح های ارائه شده جلسه بعدی در هفته آینده تشکیل گردد .

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، دویست و هفتاد و نهمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی، روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۵ به ریاست رئیس کل سازمان و با حضور اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی از جمله سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور خارجه، بانک مرکزی ، اتاق بازرگانی ، اتاق تعاون ایران و نمایندگان دستگاههای تخصصی ذیربط از جمله دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت و سازمان بورس اوراق بهادار در محل سالن خلیج فارس سازمان سرمایه گذاری برگزار گردید.

در این جلسه که به عنوان اولین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی در سال جدید محسوب می شود، تعداد ۳۵ درخواست سرمایه گذاری خارجی از جمله طرح های جدید سرمایه گذاری خارجی و طرحهای افزایش سرمایه گذاری بررسی و تصویب شد که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ، رشد چشمگیری داشته است .

طرح های سرمایه گذاری خارجی مصوب در بخش های مختلف اقتصادی از جمله، حوزه صنعت، نفت، حمل و نقل ، بورس، کشاورزی، بسته بندی وصنایع غذایی ، نیروگاه برق، خدمات و از کشورهای مختلف از جمله چین، ترکیه، امارات متحده عربی، افغانستان ، هلند، هنگ کنگ، روسیه، پاکستان ،آلمان، جزایر ویرجین و ایرانیان مقیم خارج از کشور می باشد.

مقرر است طرح های سرمایه گذاری خارجی مذکوردر ۱۳ استان مختلف کشور اجرا گردد .