استاندار ایلام:

همه دستگاه ها، تشکل ها و خیرین برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد مشارکت کنند.

استاندار ایلام در نشست هماهنگی تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد: زائر سرای ایلامیان در مشهد ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد نیاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه در نشست هماهنگی برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد، که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مجموعه اعضاء در دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت: اداره کل صنعت و معدن و تجارت از ظرفیت مراکز تجاری، تولیدی و خدماتی برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد استفاده کند.
وی در ادامه افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام نیز از ظرفیت دستگاه های دولتی برای تکمیل این پروژه استفاده کند.
نماینده عالی دولت در استان ایلام بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه بسیار مهم در شهر مشهد تاکید کرد و گفت: مشاور زیارتی استان از این زائر سرا بازدید کرده و گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ارایه دادند.
وی ادامه داد: همه فرمانداران در شهرستان‌ها نشست هایی در خصوص کمک به زائر سرای ایلامیان در مشهد برگزار کنند و نتایج این نشست‌ها را ارایه دهند.
استاندار ایلام از همه مدیران و افرادی که در ساخت این زائر سرای مشارکت کردند قدردانی کرد و گفت: این اقدام بسیار ارزشمند است و اگر چنانچه این زائر سرا تکمیل می شود می تواند منشأ خدمات فراوانی برای زوار باشد.
دکتر بهرام نیا اضافه کرد: مردم استان ارادت خاصی به امام رضا ( ع) دارند و زواری که مشکل اسکان در مشهد داشتند در آینده بتوانند در این زائر سرا اسکان یایند.