تشکیل ستاد گرامیداشت

هفته دفاع مقدس در شهرداری منطقه ۷ تبریز

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آستانه این مناسبت ملی در شهرداری منطقه ۷ تبریز تشکیل شد. به گزارش شهریار، این ستاد با حضور معاون مالی اقتصادی، فرمانده و اعضای پایگاه، مدیر مالی، مدیر امور ارتباطات و مدیر فرهنگی اجتماعی تشکیل شد و نسبت به اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته […]

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آستانه این مناسبت ملی در شهرداری منطقه ۷ تبریز تشکیل شد.

به گزارش شهریار، این ستاد با حضور معاون مالی اقتصادی، فرمانده و اعضای پایگاه، مدیر مالی، مدیر امور ارتباطات و مدیر فرهنگی اجتماعی تشکیل شد و نسبت به اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس تصمیم‌گیری شد.

محمدعلی میرزاخانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و این هفته را فرصتی برای بزرگداشت و زنده نگاه داشتن راه شهدا و آرمان‌های آنان دانست.

میرزاخانی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس وجه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، وطن پرستی و آرمانی داشت و ضروریست تمامی این ابعاد برای نسل جوان هم در قالب برنامه‌های مختلف معرفی شود، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، عکس، برگزاری مراسم خاطره‌گویی با حضور بسیجیان پایگاه‌ها، حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همکاران منطقه، برگزاری مراسمات معنوی ختم قرآن و دعای توسل از جمله برنامه‌های پیش بینی شده‌ای است که در این جلسه با پیشنهاد اعضای ستاد بررسی و مصوب شدند.

برنامه‌های ورزشی و فرهنگی همچون مراسم کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت و برپایی میز خدمت برای ارائه خدمات به عموم شهروندان از دیگر بخش‌هایی بود که پیشنهاد و مصوب شد.