مدیر منطقه هفت شهرداری قم:

هزینه ۳۰۰۰ میلیارد ریالی در پروژه فاز ۵ عماریاسر در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: 60 ملک در مسیر اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر با مساحت 8 هزار و 495 مترمربعی در سال گذشته با هزینه 3 هزار و 96 میلیارد ریالی تملک شده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به تلاش‌های فراوان و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری برای احداث پروژه فاز ۵ عماریاسر اظهار داشت: این پروژه ازجمله طرح‌های با قدمت در شهر بود که از دو سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی در حال اجرایی شدن است.
وی با بیان اینکه تملکات  پروژه فاز ۵ عماریاسر ازجمله اقدامات مهم و زمان‌بر در روند اجرایی آن است، ابراز کرد: تملکات از سخت‌ترین و چالشی‌ترین موضوعات در روند اجرا پروژه‌ها بوده که در کنار دقت و سرعت عمل، نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها مجددانه دارد.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم آمار تملکات پروژه فاز ۵ عماریاسر سال ۱۴۰۱ را موردتوجه قرار داد و افزود: ۶۰ ملک در مسیر اجرای این پروژه با مساحت ۸ هزار و ۴۹۵ مترمربعی در سال گذشته توسط منطقه هفت شهرداری تملک شده است.
وی ارزش ریالی این تملکات را بالغ‌بر ۳ هزار و ۹۶ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: برای این تملکات ۶۲ درصد به‌صورت غیرنقد و تهاتری و ۳۸ درصد به‌صورت نقدی غرامت پرداخت‌شده است.