تداوم نهضت آسفالت

آسفالت کربلای ۱۲ در دستور کار

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس ضیا الدینى شهردار زرند ضمن اشاره به خدمات رسانی بی‌وقفه به شهروندان در همه بخش ها اظهار کرد:بهسازی و آسفالت معابر شهری ضرورت دارد به همین منظورعملیات روکش آسفالت خیابان کربلای ۱۲ واقع در شهرک رزمندگان از صبح امروز آغاز شده است. وی افزود:درخواست‌های […]

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مهندس ضیا الدینى شهردار زرند ضمن اشاره به خدمات رسانی بی‌وقفه به شهروندان در همه بخش ها اظهار کرد:بهسازی و آسفالت معابر شهری ضرورت دارد به همین منظورعملیات روکش آسفالت خیابان کربلای ۱۲ واقع در شهرک رزمندگان از صبح امروز آغاز شده است.

وی افزود:درخواست‌های مردمی زیادی مبنی بر روکش آسفالت کوچه کربلای ۱۲ به شهرداری گزارش شده بود به همین منظور در راستای نهضت پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات به حق همشهریان عزیز اکیپ تجهیزات کامل ماشین آلات عمرانی جهت اجرای عملیات روکش آسفالت به کار گرفته شد و این عملیات در حال انجام است.

منتخب شورای شهر زرند تصریح کرد: عملیات زیرسازی این معبر شامل تسطیح ، آبپاشی و کوبش جهت بستر سازی در مساحت چهار هزار متر مربع انجام شده که عملیات آسفالت آن نیز با صرف ۴۵۰ تن با تلاش مضاعف حوزه #معاونت_فنی_و_عمرانی طی روزها آینده به اتمام خواهد رسید.