مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز طرح کرد:

نقش پر رنگ دانشگاه در برپایی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز بر پررنگ تر بودن نقش دانشگاه‌ها در همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز بر نقش پر رنگ دانشگاه ها در همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ تاکید کرد.

به گزارش شهرداران،  رضا خلیلی در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: در همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ نقش دانشگاه‌ها باید جدی گرفته شود.

وی افزود: بخش علمی این همایش، روز اول در دانشگاه تبریز و بخش دوم به محوریت فرصتهای سرمایه گذاری در هتل لاله پارک برگزار خواهد شد.

خلیلی ادامه داد: بخش شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها در همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ مورد تاکید و توجه است.

وی با یادآوری اینکه، همایش فرصت‌های سرمایه گذاری آبان ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: از سال ۹۲ تاکنون همایش سرمایه‌گذاری برگزار نشده و امسال برنامه این همایش به صورت ‌بین‌المللی و با بررسی و نیازسنجی بسترها و فرصت‌های سرمایه گذاری تدوین شده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: سال گذشته مجلس قانون پایدار شهرداری‌ها را تصویب و بر رونق درآمد شهرداری تاکید ویژه کرده است.

در ادامه این دیدار اصغر عابدزاده رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: واژه سرمایه گذاری عبارتی است که می تواند تلقیات مادی و معنوی داشته باشد؛ نیروی انسانی، پشتوانه مادی، درآمد، اخلاق و شخصیت  سرمایه بشری است، اما در همایش پیش رو سرمایه گذاری مالی مدنظر است که باید بسیار جدی گرفته شود.

وی افزود: در پشتوانه سرمایه گذاری مادی، سرمایه گذاری معنوی هم وجود دارد، هر جایی که سرمایه گذاری معنوی حاصل شود، سرمایه گذاری مادی هم ایجاد خواهد شد.

عابدزاده خاطرنشان کرد: در این همایش تعداد کثیری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حاضر و با استفاده از پتانسیل های موجود، فرصت‌های جدیدی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهمترین استقبال از این سرمایه گذاران استقبال مالی اخلاقی است، تاکید کرد: اصل درست این است که به فکر ایجاد رابطه همکاری برد برد باشیم تا سرمایه‌گذار بتواند به سود برسد.

اصغر عابدزاده اضافه کرد: در پکیج سرمایه گذاری ارایه شده باید تمام زیرساخت‌ها، نیازها و پیش‌نیازها حل شده و بروکراسی اداره از پیش رفع شده باشد؛ همچنین خدمات پس از فروش و پیگیری این توافقات و معرفی فرصت‌ها مهم است که در صورت جذب با حفظ و نگهداری برنامه جدید تدوین شود.