بهار ۱۴۰۳ نفس های شهر تازه می شود

شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح کاشت نهال برای نوزادان متولد شده از اسفند ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در۱۰ نقطه منتخب نواحی ۹ گانه و دانشگاه علم وصنعت ایران نفس های شهر تازه خبر داد. ️ به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده با بیان اجرای طرح نفس […]

شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح کاشت نهال برای نوزادان متولد شده از اسفند ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در۱۰ نقطه منتخب نواحی ۹ گانه و دانشگاه علم وصنعت ایران نفس های شهر تازه خبر داد.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده با بیان اجرای طرح نفس های تازه شهر در منطقه گفت: آغاز فصل بهار نمادی برای حیات دوباره است و تولد هر نوزاد نوید بخش حضور یک شهروند جدید در شهر است که اجرای طرح نفس های تازه شهر بهانه خوبی برای گرامیداشت حضور او خواهد بود لذا اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ این اتفاق فرخنده را با کاشت نهال به نام نوزادان تازه متولد شده جشن می گیرد . وی هدف از برپایی مراسمی این چنین را شناسایی و جلب مشارکت خانواده ها در فعالیت های اجتماعی عنوان کرد و افزود: از اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون در ۱۰ نقطه منتخب، به نام نوزادانی که به تازگی متولد شدند, نهالی با حضور والدینشان کاشته می شود. کمالی زاده در ادامه گفت: در این طرح که با مشارکت و همدلی نواحی ۹ گانه، اداره امور زنان و خانواده، ستاد راهبری مدیریت محله، اداره فضای سبز منطقه و دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است؛ یک نهال با حضور والدین و با پلاک به نام نوزاد نامگذاری و غرس می گردد. شهردار منطقه ۴ افزود: در حاشیه مراسم نیز والدین به همراه نوزاد خود در کنار نهال کاشته شده عکس یادگاری می گیرند که این تصاویر در مسابقه عکاسی خانواده من و درخت در یک قاب، شرکت داده می شوند. همچنین خدمات میز سلامت، طراحی قاب خمیری کف پای نوزاد، ساخت اوریگامی و قصه گویی برای کودکان از دیگر برنامه هایی است که در کنار کاشت نهال اجرا می گردد. وی در پایان تاکید داشت: این برنامه امسال برای اولین بار ویژه نوزادان دانشجویان خوابگاهی و اساتید دانشگاه علم و صنعت، با هدف تشویق و ترغیب سایرین در امر فرزند پروری انجام شده است.