نصب ۲۲ عدد المان نوری طرح گل لاله در بلوار امام خمینی (ره)

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از نصب 22 عدد المان نوری طرح گل لاله در بلوار امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شهرداران، نصب ۲۲ عدد المان نوری در بلوار امام خمینی (ره) شهر بندرعباس به منظور زیباسازی منطقه سه و ایجاد یک محیط شهری جذاب و زیبا صورت گرفته است. این المان‌های نوری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان توسط عوامل منطقه سه شهرداری بندرعباس نصب شده‌اند. این بلوار بخشی از محورهای اصلی منطقه سه است و با مرقد شهدای گمنام نیز مجاورت دارد.

طرح گل لاله به عنوان طرح انتخابی برای نصب المان‌های نوری در این بلوار انتخاب شده است. این انتخاب به دلیل محاذات بلوار با مرقد شهدای گمنام و حفظ یاد و خاطره شهدا انجام شده است. طرح گل لاله با زیبایی و رنگارنگی که دارد، جذابیت بسیاری به بلوار اضافه می‌کند و تا حدی روحیه و انگیزه شهروندان را افزایش می‌دهد. این المان‌های نوری به‌طور چشم‌گیری منظره این بلوار را زیباتر و جذاب‌تر کرده اند.

نصب ۲۲ عدد المان نوری در بلوار امام خمینی (ره) به دلیل اهمیتی که این بلوار در منطقه سه دارد، انجام شده است. این بلوار به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه سه شهر بندرعباس شناخته شده است و تردد زیادی را در خود جای داده است. نصب المان‌های نوری در این بلوار باعث شده تا تردد خودروها و عابرین نیز جذاب‌تر و دلنشین‌تر شود.

اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان که برای نصب المان‌های نوری در نظر گرفته شده است، نشان از توجه و سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس در زیباسازی منظر و محیط شهری دارد. این زمینه نشان از تمرکز شهرداری بر بهبود زیبایی و رفاه شهروندان است و نشان می‌دهد که شهرداری تلاش می‌کند تا محیط شهری را در سطح شهر به سطحی بین‌المللی برساند.