نصب و فعال سازی دوربین های کنترل سرعت در کمربندی جنوبی

به منظور کاهش تخلفات سرعت و حوادث رانندگی و افزایش ایمنی، دوربین های کنترل سرعت در محور کمربندی جنوبی اراک نصب و فعال سازی شده اند.

به گزارش شهرداران، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک در این گزارش در مورد نصب و فعال سازی دوربین های کنترل سرعت در محور کمربندی جنوبی اراک و همچنین نصب دوربین های کنترل سرعت در کمربندی شمالی اراک صحبت می کند. او بیان می کند که نصب این دوربین ها به منظور کاهش تخلفات سرعت و حوادث رانندگی و افزایش ایمنی صورت گرفته است.

گزارش در بخش اول به نصب و فعال سازی دوربین های کنترل سرعت در محور کمربندی جنوبی اراک می پردازد. معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک بیان می کند که نصب و راه اندازی این دوربین ها یکی از اثرگذارترین روش های کاهش حوادث رانندگی است. وی تاکید می کند که در صورتی که رانندگان از نصب این دوربین ها آگاه شوند، سرعت مطمئنه قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت خواهند کرد. او همچنین اعلام می کند که دوربین های مذکور سرعت بالای ۸۰ کیلومتر را ثبت می کنند.

بخش دوم گزارش به نصب دوربین های کنترل سرعت در کمربندی شمالی اراک می پردازد. معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک اعلام می کند که محل نصب دوربین ها در این محور تعیین شده است و در ماه آینده دوربین های کنترل سرعت در کمربندی شمالی اراک نیز نصب خواهند شد. وی این دوربین ها را با اولویت ورودی و خروجی از سمت میدان امام خمینی(ره) و سردشت مجهز می داند.

بخش سوم گزارش به امیدواری معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک از رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان می پردازد. وی امیدوار است که با رعایت این سرعت مطمئنه، از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری شود.

بخش چهارم و آخر گزارش به تعداد دوربین های کنترل میانگین سرعت در شهر اراک می پردازد. بیان می شود که به همت شهرداری اراک بیش از ۱۱۰ دوربین کنترل میانگین سرعت در سطح معابر اصلی و فرعی شهر نصب و راه اندازی شده است.