نصب وسایل بازی پلی اتیلن و ایمن سازی در محوطه بازی پارک شهدای مدافع حرم تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز از اتمام عملیات نصب وسایل بازی پلی اتیلن و ایمن سازی محوطه بازی کودکان در پارک شهدای مدافعان حرم خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری با اعلام این خبر گفت: وسایل بازی کودکان در راستای ایجاد امنیت وسلامت آنها هنگام بازی یکی از مهمترین برنامه های این منطقه محسوب میشود به همین دلیل نصب وسایل بازی وکف پوش کردن زمین بازی کودکان در اولویت برنامه های شهرداری منطقه ۷ است.  نصب وسایل بازی باعث ایجاد نشاط، شادابی و بهبود فضا های عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار کودکان می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب وسایل بازی و ایمن سازی محوطه بازی کودکان در  پارک شهدای مدافع حرم از چندی پیش آغاز شده بود مراحل ایمن سازی پارک با نصب کف پوش و همچنین نصب وسایل بازی پلی اتیلنی ایمن و استاندارد به پایان رسیده و جهت استفاده تحویل خانواده های گرامی شد.

رشتبری در پایان از شهروندان خواست با استفاده صحیح از این وسایل علاوه بر کمک به افزایش عمر آنها، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوبتر، نگهداری  از این فضا ها و ایجاد محیط های شاد و مفرح یاری کنند.