سرپرست شهرداری اراک با سرپرست مخابرات منطقه مرکزی شنست و گفتگو کرد

مهندس قاسمی سرپرست شهرداری اراک گفت: سازمانهای خدمات رسان پس از هرگونه عملیات حفاری و کندمان، موظف به ترمیم معابر هستند و این امر باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک ، صبح امروز شنبه مورخ هفتم مرداد ماه سال جاری در نشست کاری و هم اندیشی لطفی سرپرست مخابرات منطقه مرکزی و معاونین با مهندس قاسمی سرپرست شهرداری اراک و خراجی سرپرست معاونت خدمات شهری و معاونین اجرایی مناطق، پیرامون تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو مجموعه در راستای تسریع در عملیات ترمیم حفاری ها و کندمان های سطح شهر که توسط شرکت مخابرات انجام می شود، بحث و گفتگو شد.

مهندس قاسمی سرپرست شهرداری اراک در این جلسه، با تاکید بر اینکه حجم بالای درخواست های مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، مربوط به حفاری ها و کندمان های انجام شده توسط دستگاه های خدمات رسان است، تاکید کرد که در راستای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل و معضل می بایست عملیات ترمیم حفاری ها و کندمان معابر سطح شهر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

لازم به ذکر است، در این جلسه مقرر گردید طی همکاری و تعامل شرکت مخابرات با مجموعه شهرداری اراک، ضمن تقویت بحث نظارت، عملیات ترمیم کندمان های معابر سطح شهر در بحث توسعه شبکه مخابرات به محض اجرا و اتمام عملیات زیرساختی، انجام شود.