نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران : پرداختن به مسائل مردم هزینه نیست، بلکه یک درآمدزایی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران و توجه ویژه به سلامت آنان، خادم، خدمت و مخدوم را سه ضلع مدیریت شهری فعلی دانست و گفت: پرداختن به مسائل مردم هزینه نیست، بلکه یک درآمدزایی است.

پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران با حضور در بیست و دومین شنبه امید و افتخار و آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری با مثلث خادم، خدمت و مخدوم روبه‌رو است و اگر به کارکنان به عنوان خالقان خدمت بی توجه باشیم، در نتیجه مردم و شهروندان نیز از ارائه خدمات در شهر ناراضی خواهند بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه سلامت انسان ها یکی از وظایف مهمی است که مدیران بر عهده دارند افزود: پاکبانان از جمله خادمان شهر تهران هستند که حفظ سلامت آنها مهم است.

وی یادآور شد: پرداختن به موضوع سلامت برای پاکبانان نیز نشان می دهد که شهرداری تهران به موضوعات پایتخت نگاه سخت افزاری ندارد، پرداختن به مسائل مردم هزینه نیست، بلکه یک درآمدزایی است.

سروری با اشاره به اینکه هم افزایی مدیریتی آثار خوبی در اجرای طرح ها و برنامه ها دارد بیان کرد: ایجاد قرارگاه های جهادی باعث نزدیکی مسئولان کشور در حوزه های مختلف شده است، از این رو موضوع طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و شهرداری تهران می تواند سبب ساز اتفاقات خوبی در حوزه سلامت شود و از شهرداری تهران تشکر می کنم چرا که سلامت پاکبانان سلامت شهر ما است.