مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد:

میزبانی کمربندسبز جنوبی از شهروندان در روز عیدفطر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از لغو موقت ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در عرصه کمربند سبز جنوبی در روز عید فطر و تعطیلی روز بعد آن خبر داد.

به گزارش شهرداران، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از لغو موقت ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در عرصه کمربند سبز جنوبی در روز عید فطر و تعطیلی روز بعد آن خبر داد.

حسین مختاری با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضائی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی، ورود خودرو‌های شخصی در روز عیدفطر و تعطیلی روز بعد آن، از ساعت هفت صبح الی ۱۵ عصر به کمربند سبز جنوبی امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند، این عرصه را به عنوان یکی از مقاصد تفرجگاهی خود برای حضور در دامان طبیعت در این روز انتخاب کنند افزود: باتوجه به وسعت عرصه‌های کمربند سبز جنوبی و به منظور حفظ ایمنی کوهنوردان و دوچرخه‌سواران، مقرر شده است تمامی خودروهای واردشده به این عرصه ها تا ساعت ۱۷ از کمربندسبز جنوبی خارج شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از مسیر انتهای لادن ۴۸ وارد این عرصه‌های سبز شوند بیان کرد: این عرصه در تمام ایام سال یکی از مهم ترین مقاصد کوهنوردان و طبیعت گردان است و ورود وسایل نقلیه به آن ممنوع است.

مختاری با اشاره به این که در روز ۱۳ فروردین سال گذشته با لغو ممنوعیت تردد خودروها به این عرصه بیش از هشت هزار خودروی شخصی شهروندان وارد عرصه کمربند سبز شد و پیش بینی می‌شود در روز عید فطر امسال نیز استقبال خوبی از سوی شهروندان از این طرح صورت گیرد، گفت: کمربند سبز چهار هزار هکتار است و یک میلیون و ۴۰۰ اصله نهال در آن کاشت شده است.