دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خبر داد:

میزبانی از کودکان استان های همجوار در جشنواره فیلم کودک برای نخستین بار

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برای نخستین بار میزبان تعدادی از کودکان و نوجوانانی شده که از استان های همجوار برای بهره مندی از این رویداد فرهنگی به اصفهان آمده اند.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برای نخستین بار میزبان تعدادی از کودکان و نوجوانانی شده که از استان های همجوار برای بهره مندی از این رویداد فرهنگی به اصفهان آمده اند.

میثم بکتاشیان با اعلام این خبر گفت: سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان یکی از رویکردهای اصلی خود را ایجاد فرصتی برای کودکان و نوجوانان محلات و مناطق کم برخوردار از برنامه ها و ظرفیت های این رویداد فرهنگی قرار داده است.

او افزود: در همین راستا، برای نخستین بار فرصتی فراهم کردیم تا تعدادی از کودکان و نوجوانان استان های هم جوار برای بهره مندی از برنامه های این جشنواره به اصفهان بیایند.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه طی روزهای گذشته کودکان و نوجوانانی از سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری مهمان اصفهان بوده اند، خبر داد: امروز نیز ظرفیتی بالغ بر چهار دستگاه اتوبوس از کودکان و نوجوانان استان یزد به اصفهان آمده اند تا ضمن تماشای برخی از فیلم های جشنواره در برنامه های فرهنگی و هنری جانبی جشنواره نیز شرکت کنند.