شهردار منطقه سه مشهد

مهیا ساختن شرایط برای ورود زائران پیاده به شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خداشناس با اعلام این خخب اظهار کرد: مهیا ساختن شرایط برای ورود زائران پیاده به شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر و میزبانی از آنان د دستور کار این منطقه به عنوان یکی از مبادی ورودی زائران پیاده قرار دارد. وی ادامه داد: در همین راستا، پاکسازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خداشناس با اعلام این خخب اظهار کرد: مهیا ساختن شرایط برای ورود زائران پیاده به شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر و میزبانی از آنان د دستور کار این منطقه به عنوان یکی از مبادی ورودی زائران پیاده قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا، پاکسازی محور کلات به شعاع ۱۰ کیلومتر و مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع با استفاده از ۴۲ نیروی کارگری و چهار دستگاه ماشین آلات، از ۳۱ شهریور تا دوم مهرماه انجام خواهد شد.

خداشناس خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی چهار سقاخانه در خیابان آیت‌ الل شیرازی و میدان راه آهن و نصب دو آبخوری در خیابان آیت الله شیرازی در حال انجام است، ۱۱ آبخوری و آبسردکن سطح منطقه نیز با سرویس مجدد، آماده ارائه خدمت به زائران شده است.

وی گفت: راه‌اندازی ۳۸ چشمه سرویس بهداشتی نیز انجام شده است که از این تعداد، ۳۲ چشمه واقع در ابتدای خیابان شهید هاشمی نژاد، میدان راه آهن و تقاطع خواجه ربیع و ناصری، از ۳۱ شهریورماه به صورت شبانه روزی ارائه خدمت خواهد کرد.
شهردار منطقه سه مشهد تصریح کرد: هماهنگی لازم با مسجد مقبره در نبش شیرازی ۱۷ به عمل آمده است تا ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی این مسجد نیز در ایام دهه پایانی ماه صفر، از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب، در اختیار زائران و مجاوران قرار گیرد.