منطقه ۵ میزبان هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز شد

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: پنجشنبه ۱۸ اسفندماه جاری، منطقه ۵ میزبان هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز خواهد بود.

به گزارش شهرداران، مهدی یوسفی در جلسه هماهنگی قرار خدمت شهرداری منطقه ۵ اظهار کرد: هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۵ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ با حضور جمعی از رسانه های محلی، اعضای شورای شهر، شهردار کلانشهر تبریز و معاونان و مدیران ستادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از قرار خدمت در سه آیتم “رسانه‌ها از زبان مردم”، “بودجه سال ۱۴۰۲” و “بررسی نتیجه ملاقات های مردمی قرارهای قبلی” خواهد بود تصریح کرد: در آیتم نخست، رسانه های منتخب طی هفته جاری نسبت به تهیه گزارش از مشکلات شرق تبریز و نیز بازخورد عملکرد منطقه از زبان شهروندان اقدام کرده و در جلسه مذکور به نمایش خواهند گذاشت.

یوسفی گفت: نظافت معابر به ویژه جوب‌ها و آبروها، حیوانات موذی، سگ های بلاصاحب، آسفالت، مسایل مربوط به شهرسازی، شرکت های تعاونی، فضای سبز، فرهنگسراها و اماکن ورزشی از عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم بوده است.

وی با اشاره به بحث بودجه سال ۱۴۰۲ در آیتم سوم تصریح کرد: توضیح پروژه‌های عمرانی منطقه در سال آتی و موارد مربوط به تملک پروژه‌های عمرانی و مشارکتی پیش بینی شده از مهمترین محورهای این بخش خواهد بود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز بررسی نتیجه ملاقات های عمومی پیشین را آخرین آیتم این دوره از قرار خدمت خواند و گفت: در این جلسه نتیجه ملاقات‌های قبلی و دلیل عدم حل مشکلات احتمالی بررسی خواهد شد.